TEE LINKKI KLIBBA.COMIIN »
Klibba.com
Tervetuloa keskustelemaan käsipallosta.

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
04.09.10 - klo:23:10

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

3459 viestiä 464 aihetta 309 jäsentä
Uusin jäsen: palloilua
* Etusivu Kirjaudu Rekisteröidy
Klibba.com  |  Yleistä  |  Yleistä käsipallosta.  |  Aihe: Uusi laji uudet kujeet
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Uusi laji uudet kujeet  (Luettu 363 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
jerrykannu
Newbie
*
Poissa Poissa

« : 27.06.10 - klo:14:16 »

Terve

Juuri tässä puolisen tuntia sitten kiinnostuin kyseisestä lajista jota en ole koskaan ns pelannut. Huomasin nämä sivut ja ajattelin kysellä mahdollisia porukoita / seuroja PK seudulla joilla löytyisi harrastemahdollisuutta uudelle maalivahdille. Olen siis 21 vuotias mies Vantaalta ja tykkään lajissa kuin lajissa majailla tolppien välissä. Kokemusta löytyy jalkapallon puolelta mutta sieltäkin parin kuukauden 6 divarin kokemuksella. Olisin jälleen ruvennut jalkapalloa pelaamaan, mutta aloin lukea käsipallosta ja tämä laji sopisi minulle paremmin. Suoraan sanoen en "suostu" pelaamaan muuta paikkaa kuin MV, koska se on ns intohimoni. Peliaika ei ole tärkeintä koska pitäisi saada valmennusta ja harjoittelua lajin edellyttämille tekniikoille jne. Innostusta riittää loputtomiin kunhan pääsisi pelailemaan ja jos tästä saataisiin vaikka loppuelämän harrastus. Pistelkää yhteystietoja ja tietenkin vinkkejä uusille aloittelijoille jotka ei nyt ihan nuorena tätä lajia aloita.
tallennettu
Viiltäjä-Ben
Hero Member
Poissa Poissa

Sukupuoli: mies

« Vastaus #1 : 12.08.10 - klo:16:20 »

En tiedä, onko sulla mahdollisuutta liikkua Porvooseen kerran viikossa? Porvoossa alkais taas syksyllä aloittelijoille erittäin passeli "pappahandis", joka on alunperin tarkoitettu nimensä mukaisesti junnujen faijoille. Mukana taitaa olla nykyisin myös muita kiinnostuneita, itsekin oon tonne menossa, vaikka lapsia ei olekaan.

Eli toi sopis ainakin sun tarpeisiin.

tallennettu
jerrykannu
Newbie
*
Poissa Poissa

« Vastaus #2 : 22.08.10 - klo:21:53 »

Kiitos "tarjouksesta", mutta olen löytänyt juuri minulle sopivan seuran, jota ei ennen ns sopimusta voi paljastaa ;) Katsellaan mitä tästäkin tulee ainakin tavoitteet ja into on korkealla...
tallennettu
Viiltäjä-Ben
Hero Member
Poissa Poissa

Sukupuoli: mies

« Vastaus #3 : 23.08.10 - klo:09:44 »

[quote author=jerrykannu link=topic=628.msg3668#msg3668 date=1282503239]
Kiitos "tarjouksesta", mutta olen löytänyt juuri minulle sopivan seuran, jota ei ennen ns sopimusta voi paljastaa ;) Katsellaan mitä tästäkin tulee ainakin tavoitteet ja into on korkealla...
[/quote]hienoa!

itselläkin tavoitteena tosiaan ryhdistäytyä ja löytää itsensä kentältä tulevana talvena
tallennettu
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Klibba.com  |  Yleistä  |  Yleistä käsipallosta.  |  Aihe: Uusi laji uudet kujeet
Siirry: